onsdag 28 maj 2014

En lugn avslutning på en effektiv dag

 Kom precis hem efter girls night på bio. Min kära vän Dörte hade bjudit med mig på detta lilla event, bara för tjejer. Alla dricker champagne och det serveras tjejfilm och bjuds på handouts med make up och krämer i fina påsar. Kanske inte riktigt min grej, men omväxling förnöjer...! ;)

 Innan dess hade Vilgot och jag varit på tennis. Jag tycker det går riktigt bra för honom och han tycker verkligen att det är kul! Jag hoppas verkligen vi kan fortsätta spela när vi väl flyttar hem till Sverige.
Annars har dagen bestått mest av ärenden i bilen. Och städning, rensning och förberedelser för att åka nästa vecka. Men framförallt kanske för att vi ska ha gäster i huset under tiden vi är borta. Självbevarelsedriften är stark, så skåp, lådor och garderober måste rensas. Och helt ärligt, det var på tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar